måndag 26 januari 2015

Rundresa i Turkiet

För en tid sedan fick jag, liksom många andra ett erbjudande om att åka med på en rundresa i Turkiet för endast 995:-
Erbjudandet kom precis i tätt tid. Jag var less på vardagen och hade just pratat med gubben om mitt behov av att uppleva nya saker o resa mer. Han hade då sagt: -men gör det då! 
Och så damp detta erbjudande alltså ner i lådan. Jag hakade så klart på och fick med mig en av mina bästa vänner: Maria! 
Och nu i lördags bar det alltså av. Vi flög ner till Istanbul med Tss-Travel. Mitt i natten anlände vi och först vid tvåtiden blev vi incheckade på Hotellet. Trötta som tusan slocknade vi 3-tiden o fick nästa tre timmars sömn innan klockan ringde o det var dags att hoppa upp. 
Klockan 8 gick sedan bussen till Blåmosken, ayasofya o Sultanens palats, vilka var den första dagens utflyktsmål.



Inga kommentarer: